rozbudowa sklepu

dodatkowe możliwości

Opcjononalnie płatne dodatki

Nasze podstowowe wersje sklepów mają być proste - i bez skomplikowanych funkcji. Ale oferta netgalerii i standardowe możliwości skryptów są ciągle rozwijane. Głównie za sprawą Klientów, którzy często sami "wpadają" na ciekawe pomysły rozbudowy własnych sklepów. Jeśli uda się nam zrealizować taki pomysł, jest on bezpieczny i jednocześnie łatwy w obsłudze - to podobne rozwiązania proponujemy potem w formie jednorazowo płatnych dodatków do sklepu. Są one oczywiście opcjonalne, niewymagalne do normalnej pracy sklepu. A ich instalację można w zasadzie zamówić w dowolnym czasie. Nasze sklepy są uproszczone i tanie - bo nie wymuszamy od razu zakupu wielu rozbudowanych rozszerzeń. Pozwalamy, aby to Państwo decydowali, które dodatkowe rozwiązania będą przydatne i czy w ogóle warto je dokupić. Prosimy zwrócić uwagę, że niewielkie koszty dodatkowych skryptów są pobierane tylko za faktyczną pracę przy ich instalacji (bez żadnych abonamentów). Poniżej przedstawiamy kilka propozycji płatnych dodatków, które mogą Państwo opcjonalnie zamawiać dla swoich uproszczonych sklepów:

  • rozbudowana przecena

    Nowe dyrektywa OMNIBUS nakłada obowiązek informacyjny. W przypadku promocji cenowych (od 2023 r) należy podać Klientowi jednocześnie najniższą cenę z ostanich 30 dni. Jeśli chcą Państwo podawać jednocześnie trzy ceny: cenę regularną, aktualną przecenę oraz najniższą z ostatniego miesiąca, to musimy zmodyfikować sklep i dodać nową funkcjonalność (pole z ceną). Koszt 200 zł/netto. Oto przykład produktu z tak wypełnionymi cenami. Samodzielnie, ręcznie konktrolują tutaj Państwo pokazywane ceny.  

  • rozbudowany skrypt cookies

    Jeśli w sklepach używacie zewnętrznych skryptów do śledzenia klientów i konwersji reklam (np. Google Analitycs, Piksel FB, GoogleTagManager itp) to nowe uregulowania prawne wprowadzą obowiązek informowania o tym użytkowników oraz umożliwienie im wyłączenia śledzenia na stronie. Możemy wdrożyć taką dodatkową obsługę plików Cookies (przykład działania) w cenie 200-400 zł/netto/język (cena uzależniona od ilości zaimplemetowanych kodów śledzenia).

  • strona z błędem 404

    Czasami Wasi klienci lub Google zbyt długo pamiętają zapisany adres usuniętej już podstrony lub sprzedanego produktu, czasami odwiedzający mają zapisany link w przeglądarce. Aby otwarcie nieistniejącego linku nie wyświetlało takiego błędu możemy napisać skrypt (100 zł/netto), który automatycznie po wykryciu braku danej podstrony pokaże dowolną informację i np. przekieruje na stronę główną. 

  • wdrożenie paczkomatów

    Wybór Paczkomatu z mapy, to dodatkowy sposób dostawy. W formularzu zamówienia Klient będzie mógł wybrać numer paczkomatu i ten wybór zapisze się w zamówieniu oraz w liście potwierdzającym. Dla uproszczonych wersji sklepów można domówić taką integrację w cenie: 400 zł/netto. Oto przykład działania takiego dodatku (po dodaniu towaru do koszyka, trzeba przejść do formularza i wybrać opcję dostawy: Paczkomat).

  • automatyczne kopie

    W naszych sklepach można ręcznie uruchamiać kopie bezpieczeństwa. Zapisywana jest baza danych z konfiguracją, tekstami, zawartością podstron, produktów, podziałem na kategorie oraz z danymi zakupów. Oprócz ręcznego zapisywania aktualnej kopii (tak jak obecnie) w sklepie, możemy opracować program, który będzie co ustalony czas automatycznie zapisywał dodatkowy backup (koszt instalacji 200 zł/netto). Sprawdź dodatkowe informacje.

  • dodatkowa wersja języka

    Na Państwa życzenie możemy instalowany sklep artystyczny rozbudować o moduł, który w łatwy sposób pozwala dodawać strony i oferty w wybranym, obcym języku. Takie rozszerzenie kosztuje 200 zł/netto za dodatkową wersję językowę. Po stronie administracyjnej budowa wersji obcojęzycznej wygląda identycznie jak edytowanie i dodawanie stron w wersji polskiej. Zaś goście odwiedzający Państwa sklep internetowy będą mogli - klikając np. w wybraną flagę lub znacznik języka - wybrać wersję językową sklepu - w której chcą czytać Waszą ofertę. Oczywiście, całą dokładną zawartość tekstową i ofertę sklepu, przeznaczoną dla obcokrajowców - muszą Państwo od początku wypełniać w tym dodatkowym języku.

  • linki kanoniczne dla Google

    Jeśli w danej kategorii publikujemy tak sporą ilość produktów, że sklep dzieli taką kategorię na wiele podstron (tzw. stronicowanie) - to dla Googla powstaje problem duplikowania identycznych treści na takich samych stronach. Możemy w cenie 100 zł/netto napisać skrypt tworzący "canonical link", który Google definiuje tak: Kanoniczny adres URL to adres strony, którą Google uznaje za najbardziej reprezentatywną spośród zbioru duplikatów stron w Twojej witrynie. Innymi słowy, w sytuacji kiedy do strony www kieruje kilka adresów, powinniśmy zastosować jeden URL kanoniczny, żeby naprowadzić wyszukiwarkę na link który tak naprawdę ma zaindeksować (oto rekomendacja Google). Termin wdrożenia: 1 dzień roboczy.

  • sitemap dla Google

    Google dla poprawnej indeksacji wszystkich podstron sklepu proponuje specjalną technologię map witryny. Nasze proste sklepu możemy za dopłatą 100 zł/netto wyposażyć w gotowy skrypt sitemap.xml, który automatycznie i na bieżąco generuje specjalną mapę wszystkich stron, podstron i towarów Waszego sklepu. Skrypt działa bezobsługowo i w trybie NonStop tworzy i wysyła informacje dla wyszukiwarek internetowych. Skrypt zgodny jest z wszystkimi wymogami i wytycznymi serwisu Google. SiteMap i może wpłynąć na lepsze pozycjonowanie Państwa adresu, reagując automatycznie na wszelkie zmiany w treści. Tutaj rekomendacja Google ... oraz gotowy przykład kodu xml dla Google. Termin wdrożenia: 1 dzień roboczy.

  • przeliczanie walut

    W wersjach obcojęzycznych ceny są podawane oczywiście w adekwatnej do języka walucie (i wybór konkretnego języka zmienia też walutę i przypisane ceny) . Ale można zamówić w cenie 200 zł/netto dodatkowy skrypt, który będzie automatycznie przeliczał 2 waluty, a Klient przy wejściu do sklepu będzie mógł wybrać nie język sklepu, ale właśnie walutę w której chce przeglądać całą ofertę. Skrypt może być stosowany na dowolnej wersji językowej i nie wymusza zmiany języka całego sklepu. Tutaj przykład w wersji demonstracyjnej. W panelu administracyjnym wystarczy tylko wpisać symbol drugiej waluty i ustalić prosty przelicznik cen np. 1 PLN = 0.26 EUR. Od tego momentu zamówienia można składać również w EURO.

  • wersja językowa na osobnej domenie

    Czasami nasi klienci nie chcą pokazywać w jednym sklepie dwóch różnych języków (na tych samych stronach), np. oferta dla Polski i zagranicy różni się, towary są indywidualnie kierowane na różne rynki, ceny są dopasowane dla obcokrajowców itp. Jeśli osobna wersja jezykowa sklepu miałaby powstać na zupełnie osobnym adresie, na innej domenie - to możemy zaoferować w cenie 400 zł/netto sklonowanie (skopiowanie) sklepu i jego publikację na zupełnie innym adresie, z odpowiednią końcówką np. "www.dowolnanazwa.co.uk" dla sklepu przeznaczonego do publikacji na wyspach brytyjskich. Należy tylko pamiętać, aby corocznie samodzielnie przedłużać działanie dodatkowej domeny (podobnie jak w wersji polskiej). Tutaj przykład sklepu działającego na adresie .pl oraz dodatkowej wersji działającej na domenie .de

  • graficzny moduł tPay

    W podstawowej cenie gotowego sklepu zawarta jest już prosta integracja Państwa sklepu z dwoma portalami płatności (tpay oraz paypal). Każdy nasz sklep posiada już zainstalowany prosty system płatności internetowych oparty na profilach tych dwóch serwisów. Cześć naszych klientów zamawia jednak bardziej efektowną wersję modułu tPay - z obrazkowym wyborem kanałów płatności. Opracowaliśmy w cenie 200 zł/netto zatem specjalny wygląd i inną obsługę transakcji online. Po wypełnieniu przez klienta formularza zakupu i po wyborze płatności elektronicznych, Pańtwa sklep połączy klienta z serwisem tpay i pokaże mu specjalny ekran z wyborem wielu kanałów transakcji ...

  • wdrożenie płatności CashBil

    W podstawowej cenie gotowego sklepu zawarta jest już integracja Państwa sklepu z dwoma portalami płatności (tpay oraz paypal). Oznacza to, że każdy sklep budowany w systemie netgaleria posiada już zainstalowany system płatności internetowych oparty na profilach tych dwóch serwisów. Cześć naszych klientów jednak woli wykorzystać inny, popularny w Polsce portal płatności online - CashBil (głównie z uwagi na bardzo konkurencyjne stawki prowizji). W cenie 200 zł/netto  przeprowadzimy dodatkową integrację Państwa sklepu z tym właśnie system pobrań. Wykorzystując ten adres rejestracji, mofgą uzyskać Państwo dodatkowe bonusy.

  • integracja z płatnościami iMoje.pl

    Oferta dla klientów banku ING. W podstawowej cenie gotowego sklepu zawarta jest już integracja Państwa sklepu z dwoma portalami płatności (tpay oraz paypal). Oznacza to, że każdy sklep budowany w systemie netgaleria posiada już zainstalowany system płatności internetowych oparty na profilach tych dwóch serwisów. Cześć naszych klientów  - posiada konta firmowe w banku ING i woli wykorzystać indywidualny, dedykowany portal płatności online - iMOJE.pl (głównie z uwagi na bardzo konkurencyjne stawki prowizji dla posiadaczy kont w ING). W cenie 200 zł/netto  przeprowadzimy dodatkową integrację Państwa sklepu z tym właśnie system pobrań.

  • abonament serwisowy

    Po wielu namowach naszych stałych Klientów - zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do oferty: opcjonalnej usługi abonamentowej (z roczną opłatą 390 zł/netto), która zagwarantuje Państwu opiekę informatyczną, stały kontakt z administratorem, pomoc online, szybszą reakcję w razie awarii strony/sklepu oraz rabaty przy zamawianiu prac programistycznych. Szczegóły abonamentu, zobowiązania, regulamin prezentujemy na stronie z ofertą.

  • formularz kontaktowy

    Nasi klienci czasami chcą zainstalować prostą wersję formularza kontaktowego (z zabezpieczeniem antyspamowym). Oferujemy taki skrypt w cenie 200 zł/netto. Ale czasami do realizacji zamówienia lub po prostu dla lepszej komunikacji z internautami potrzebny może być specjalna wersja formularza kontaktowego, który pozwala klientowi na wysyłkę załącznika, oprócz zwykłej informacji tekstowej. W załączniku klient można Wam dostarczać wymyślony projekt, wzór, logo, podpis lub inne detale, które są konieczne do realizacji zamówienia ... Np. zdjęcie na podstawie którego ma powstać zamówiony portret lub np. podpis do wygrawerowania na biżuterii. W cenie 400 zł/netto możemy wyposażyć sklep w formularz z opcją wysyłki pliku dołączonego do wiadomości.

  • maile z załącznikiem

    Wysyłając potwierdzenia zakupu, sklep standardowo korzysta z prostej fukcji obsługi formularzy serwera PHP ()mail. Jeśli notujecie problemy z dostarczaniem takiej poczty, jeśli Wasz serwer przestał obsługiwać tę fukcję, jeśli chcecie aby do listu automatycznie był dołączany załącznik (regulamin, formularz zwrotu, polityka prywatności, formularz reklamacji, itp) to w cenie 200 zł/netto możemy wdrożyć inny skrypt mailowy, który wiadomości sklepowe będzie wysyłał logując się bezpośrednio na Wasze indywidualne konto pocztowe (login, hasło).

  • księga gości

    Budowane przez nas sklepy mogą posiadać prostą, ale w pełni funkcjonalną Księgę Gości. Taki moduł (instalowany w cenie 200 zł/netto) umożliwia pozostawienie pamiątkowych wpisów wszystkim, którzy zechcą podzielić się wrażeniami po obejrzeniu Państwa internetowych wystaw lub udanej transakcji. W ten sposób umożliwiacie wszystkim znajomym, zadowolonym klientom na wypowiedzi oraz na komentarze - wpisywane po odwiedzeniu waszego sklepu Wyposażyliśmy taki pamiętnik w niezbędne funkcje cenzurowania wpisów. Oznacza to, że wszelkie wypowiedzi ukażą się na stronie dopiero po Waszej akceptacji. O każdym wpisie zostaniecie powiadomieni osobnym listem e-mail. Sami zdecydujcie, czy dana wypowiedź nadaje się do publikacji na Waszej autorskiej stronie. Oto działający przykład.

  • promocja z odliczaniem czasu

    Rozbudowana wtyczka w cenie 400 zł/netto, która umożliwia oznaczenie wybranego towaru bardzo efektownym, dynamicznym licznikiem czasu promocji. Wybrane w sklepie towary można czasowo przecenić, ustawiając w konfiguracji czas takiej cenowej promocji. W opisie towaru (oraz ewentualnie w bocznym menu) pojawi się wówczas animowany zegar odliczający czas do zakończenia takiej obniżki. Dla różnych przedmiotów można ustawiać różne okresy czasowe, a w opisie towaru pojawi się stara (przekreślona) i nowa cena. Po zakończeniu danej promocji licznik wyłącza się automatycznie, znika tym samym możliwość zakupu przedmiotu po preferencyjnej, obniżonej cenie.

  • kalendarz na stronie

    Założenie kalendarza, to instalacja specjalnego skryptu www, który potrafi powiązać wybrane, wskazane strony, podstrony z Państwa serwisu jako aktywne odnośniki w terminarzu widocznym wszędzie, np. w bocznym menu. Taka opcja pozwala w panelu administracyjnym  wygodnie zaznaczać ważne daty kursów, wystaw, zaproszeń, promocji itp. Cena wdrożenia wynosi 400 zł/nettoOto przykład instalacji ... Z uwagi na fakt, że nie wszystkie szablony są kompatybilne ze skryptem kalendarza, przed zamówieniem tego skryptu prosimy o kontakt w celu sprawdzenia, czy instalacja będzie możliwa.

  • nowy szablon sklepu

    Sklep posiada zaprogramowany wygląd, który został wybrany przy zamawianiu strony. Z czasem może on znudzić Państwu lub Waszym klientom :-) Netgaleria rozbudowuje sukcesywnie ofertę projektów i można zamówić nową wersję szablonu - wybierając jeden z naszych gotowych wzorów (400 zł/netto) lub zamówić własną wersję szablonu, opartą na indywidualnym pomyśle, własnym projekcie lub z inspiracji wskazaną inną stroną (cena do ustalenia). 

  • mapa inPost w formularzu

    Jeśli nie potrzebują Państwo profesjonalnej integracji z paczkomatami (z automatyką działania), to można czasami ułatwić kupującemu wybór/wskazanie konkretnego paczkomatu. Gratis (przy zamówieniu tej opcji w ciągu pierwszych 12 miesięcy od uruchomienia sklepu) możemy do formularza zamówienia dodać w rubryce Komentarze taki wyraźny link do całej mapy paczkomatów z numerami konkretnych adresów. Tutaj przykład działania (trzeba coś najpierw wrzucić do koszyka i przejść dalej do formularza: Zamów ...).

  • zdjęcie w linku z Facebook

    Publikując w poście na FB link do własnego sklepu, do produktu w sklepie, do galerii lub dowolnej podstrony - wymuszamy jednocześnie automatyczne pobranie w linku grafiki, zdjęcia przez system Facebooka. Tutaj można sprawdzać jak dany adres widzi FB. Jeśli na danej stronie nie ma zdjęcia lub w produkcie opublikowanano wiele różnych zdjęć - to nie bardzo mamy wpływ na to, które zdjęcie zostanie zapisane w linku Facebooka. Proponujemy zainstalować w sklepie specjalne oprogramowanie, które sprawdza, czy dana podstrona posiada domyślne (pierwsze zdjęcie) lub gdy takiego nie ma, to podsuwa Facebookowi domyślną grafikę, logo, zdjęcie reprezentatywne. Udoskonalenie takie wykonamy GRATIS (w ciągu pierwszych 12 miesięcy od uruchomienie sklepu).