dodatkowe rozwiązania

dodatkowe modyfikacje

opcjononalnie płatne dodatki

Nasze podstawowe wersje sklepów mają być proste - i bez skomplikowanych funkcji. Ale oferta netgalerii i standardowe możliwości skryptów są ciągle rozwijane. Głównie za sprawą Klientów, którzy często sami "wpadają" na ciekawe pomysły rozbudowy własnych sklepów. Jeśli uda się nam zrealizować taki pomysł, jest on bezpieczny i jednocześnie łatwy w obsłudze - to podobne rozwiązania proponujemy potem w formie jednorazowo płatnych dodatków do sklepu. Są one oczywiście opcjonalne, niewymagalne do normalnej pracy sklepu. A ich instalację można w zasadzie zamówić w dowolnym czasie. Nasze sklepy są uproszczone i tanie - bo nie wymuszamy od razu zakupu wielu rozbudowanych rozszerzeń. Pozwalamy, aby to Państwo decydowali, które dodatkowe rozwiązania będą przydatne i czy w ogóle warto je dokupić. Prosimy zwrócić uwagę, że niewielkie koszty dodatkowych skryptów są pobierane tylko za faktyczną pracę przy ich instalacji (bez żadnych abonamentów). Poniżej przedstawiamy kilkadziesiąt propozycji płatnych modyfikacji, które mogą Państwo opcjonalnie zamawiać dla swoich sklepów:

  • abonament opieki

    Po wielu namowach naszych stałych Klientów - zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do oferty: opcjonalnej usługi abonamentowej (z roczną opłatą 390-690 zł/netto), która zagwarantuje Państwu opiekę informatyczną, stały kontakt z administratorem, pomoc online, szybszą reakcję w razie awarii strony/sklepu oraz rabaty przy zamawianiu prac programistycznych. Szczegóły abonamentu, zobowiązania, regulamin prezentujemy na stronie z ofertą. Poniższe dodatki dla abonentów wdrożymy z rabatem 25-50%

  • informacja o komentarzach

    Od 2023 roku nowa dyrektywa OMNIBUS nakłada obowiązek informacyjny w sprawie publikowanych opinii/komentarzy/ocen. Jeśli w sklepie wyświetlają się Komentarze, to musicie Państwo poinformować, czy opinie są weryfikowane zakupem czy komentować mogą tylko zalogowani userzy oraz czy wyświetlane są wszystkie wpisy (pozytywne, negatywne). Samodzielnie można: wyłączyć komentarze lub udostępnić je tylko dla posiadających konto w sklepie. My możemy natomiast dopisać dedykowaną formułkę informacyjną - zgodnie z Państwa wystycznymi - np: "Komentarze nie muszą być potwierdzane zakupem. Ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy" (podobny wpis widnieje w opiniach Google). Koszt 100 zł/netto. Oto przykład produktu z tak pokazną informacją.  

  • rozbudowana przecena

    Nowe dyrektywa OMNIBUS nakłada obowiązek informacyjny. W przypadku promocji cenowych (od 2023 r) należy podać Klientowi jednocześnie najniższą cenę z ostanich 30 dni. Jeśli chcą Państwo podawać jednocześnie trzy ceny: cenę regularną, aktualną przecenę oraz najniższą z ostatniego miesiąca, to musimy zmodyfikować sklep i dodać nową funkcjonalność (pole z ceną). Koszt 200 zł/netto. Oto przykład produktu z tak wypełnionymi cenami. Samodzielnie, ręcznie konktrolują tutaj Państwo pokazywane ceny.  

  • automatyczne kopie

    W naszych sklepach można ręcznie uruchamiać kopie bezpieczeństwa. Zapisywana jest baza danych z konfiguracją, tekstami, zawartością podstron, produktów, podziałem na kategorie oraz z danymi zakupów. Oprócz ręcznego zapisywania aktualnej kopii (tak jak obecnie) w sklepie, możemy opracować program, który będzie co ustalony czas automatycznie zapisywał dodatkowy backup (koszt instalacji 200 zł/netto). Sprawdź dodatkowe informacje.

  • paczkomaty na mapie

    We współpracy z serwisem inPost, dla nowszych wersji sklepów internetowych opracowaliśmy dla klienta dodatkową opcję wyboru paczkomatów w formularzu zamówienia. Skrypt pozwala na łatwe wskazanie lokalizacji odbioru paczki na mapie, aktualizowanej automatycznie przez inPost (oczywiście ta mapa zostanie wmontowana w skrypt sklepu). Zachęcamy do zamówienia takiej integracji w cenie 200 zł/netto

  • reCAPTCHA Google

    Jeśli standardowe zabezpieczenie antyspamowe w formularzu kontaktowym (z podawaniem wyniku sumy) jest dla Państwa niewystarczające, to możemy zaproponować wdrożenie mechanizmu Google reCAPTCHA. Tutaj przykład działania. Odpowiednio zainstalowany skrypt Googla, będzie wymagał od użytkowników specjalnych działań, wykluczającyh "roboty spamuące". Koszt instalacji wynosi: 200 zł/netto.

  • rozbudowany skrypt cookies

    Jeśli w sklepach używacie zewnętrznych skryptów do śledzenia klientów i konwersji reklam (np. Google Analitycs, Piksel FB, GoogleTagManager itp) to nowe uregulowania prawne wprowadzą obowiązek informowania o tym użytkowników oraz umożliwienie im wyłączenia śledzenia na stronie. Możemy wdrożyć taką dodatkową obsługę plików Cookies (przykład działania) w cenie 200-400 zł/netto/język - cena uzależniona od ilości zaimplemetowanych kodów śledzenia (standardowe oprogramowanie sklepu Quick.Cart nie wykorzystuje skryptów śledzących, ani nie zapisuje zewnętrznych plików cookies, a jedynie niezbędne do normalnej pracy sklepu).

  • graficzny moduł tPay

    Netgaleria nawiązała szerszą współpracę z serwisem płatności tPay.com. W jednorazowej cenie 200 zł/netto wdrożymy w Waszym sklepie efektownie prezentujący się nowy system płatności. Z graficznym wyborem wielu kanałów, z przyciskiem wpłaty w linku wysyłanym po zakupie, z system ratalnym itp. Oto kilka opisanych zalet integracji sklepu z elektronicznym system tPay.com.

  • mBank - płatności Paynow

    Oferta dla klientów mBanku. W podstawowej cenie gotowego sklepu zawarta jest już integracja Państwa sklepu z kilkoma portalami płatności (tpay, paypal, przelewy24, payu). Oznacza to, że każdy sklep budowany w przez netgalerię posiada już zainstalowany system płatności internetowych oparty na profilach tych serwisów. Cześć naszych klientów  - posiada konta firmowe w mBanku i woli wykorzystać indywidualny, dedykowany portal płatności online - paynow.pl (głównie z uwagi na bardzo konkurencyjne stawki prowizji dla posiadaczy kont w mBanku. W cenie 400 zł/netto  przeprowadzimy dodatkową integrację Państwa sklepu z tym właśnie systemem pobrań.

  • płatności CashBill

    W podstawowej cenie gotowego sklepu zawarta jest już integracja Państwa sklepu z kilkoma portalami płatności (tpay, paypal, przelewy24, payu). Oznacza to, że każdy sklep budowany w przez netgalerię posiada już zainstalowany system płatności internetowych oparty na profilach tych serwisów. Cześć naszych klientów jednak woli wykorzystać inny, popularny w Polsce portal płatności online - CashBill (głównie z uwagi na bardzo konkurencyjne stawki prowizji). W cenie 200 zł/netto  przeprowadzimy dodatkową integrację Państwa sklepu z tym właśnie system pobrań. Wykorzystując ten adres rejestracji, mogą uzyskać Państwo dodatkowe bonusy.

  • płatności ING

    Oferta dla klientów banku ING. W podstawowej cenie gotowego sklepu zawarta jest już integracja Państwa sklepu z kilkoma portalami płatności (tpay, paypal, przelewy24, payu). Oznacza to, że każdy sklep budowany w przez netgalerię posiada już zainstalowany system płatności internetowych oparty na profilach tych serwisów. Cześć naszych klientów  - posiada konta firmowe w banku ING i woli wykorzystać indywidualny, dedykowany portal płatności online - iMOJE.pl (głównie z uwagi na bardzo konkurencyjne stawki prowizji dla posiadaczy kont w ING). W cenie 200 zł/netto  przeprowadzimy dodatkową integrację Państwa sklepu z tym właśnie systemem pobrań.

  • skrypt odbiór w punkcie

    W Państwa sklepie prawdopodobnie będzie możliwa instalacja nowej funkcji, podobnej w działaniu do "Paczkomatów" i "Paczki w Ruchu". Zamawiający będzie mógl wybrać dostawę do jednego z wielu punktów w całej Polsce. Skrypt współpracuje z systemem wysyłek ODBIÓR W PUNKCIE Poczty Polskiej i umożliwia wybór miejsca obioru z mapy dostępnych punktów odbioru. Klient kupując w Państwa sklepie - wybiera wygodny dla siebie punkt odbioru: Żabka, Orlen, Poczta, Ruch, Biedronka itp. Jednorazowy koszt integracji sklepu wynosi: 400 zł/netto

  • profesjonalne pozycjonowanie

    Jest kilka sposobów aby podnieść pozycję Państwa adresu w wyszukiwarkach. Podstawowe opisujemy w Poradniku SEO, dodatkowe czynności zaproponujemy naszym abonentom rocznej usługi serwisowej. Jeśli jednak wszystkie te działania okażą się małoskuteczne lub nie chcą Państwo długo czekać na naturalne efekty, to Netgaleria współpracuje z Agencją Reklamową - to tutaj możecie wykupić profesjonalne usługi pozycjonowania.

  • większe konto serwera

    Ważne jest aby na Państwa serwerze nigdy nie zabrakło miejsca! Baza danych może zostać uszkodzona jeśli wymuszony zostanie zapis na serwerze, w którym akurat skończyło się miejsce. Po zalogowaniu do konta serwera np. https://panel.progreso.pl/login/ radzimy sprawdzać dostępną przestrzeń na pliki. Zainteresowanych promocyjnym zamówieniem większej pojemności (cena 120-300 zł/netto) prosimy o kontakt: 602875111 lub biuro@netgaleria.org

  • domena dla wersji języka

    Aby nie pokazywać w jednym sklepie dwóch różnych języków (na tym samym adresie), np. oferta dla Polski i zagranicy różni się, towary są indywidualnie kierowane na różne rynki, ceny są dopasowane dla obcokrajowców itp. Jeśli osobna wersja jezykowa sklepu miałaby powstać na zupełnie osobnym adresie, na innej domenie - to możemy zaoferować w cenie 200-400 zł/netto sklonowanie (skopiowanie) sklepu i jego publikację na zupełnie oddzielnym adresie, z odpowiednią końcówką np. "www.dowolnanazwa.co.uk" dla sklepu przeznaczonego do publikacji na wyspach brytyjskich. Tutaj przykład sklepu działającego na adresie .pl oraz dodatkowej wersji działającej na domenie .de

  • klonowanie zawartości języka

    Jeśli w dodatkowej wersji językowej planują Państwo identyczną treść, to zamiast wprowadzać ręcznie całą zawartość od początku - można zamówić u nas sklonowanie bazy danych. Taka usługa kosztuje 200-400 zł/netto za dodatkową wersję językowę. W nowym języku pojawi się dokładna kopia zawartości (z podziałaem na kategorie, podstrony, z produktami i zdjęciami w galeriach ... wszystko). Wystarczy tylko samodzielnie dokonać tłumaczenia tytułów i tekstów oraz zmienić ceny wg nowej waluty.

  • przelicznik walut

    W wersjach obcojęzycznych ceny są podawane w adekwatnej do języka walucie (i wybór języka zmienia też walutę). Ale można zamówić w cenie 200 zł/netto dodatkowy skrypt, który będzie automatycznie przeliczał 2 waluty, a Klient przy wejściu do sklepu będzie mógł wybrać nie język sklepu, ale właśnie walutę w której chce przeglądać całą ofertę. Skrypt może być stosowany na dowolnej wersji językowej i nie wymusza zmiany języka całego sklepu. Tutaj przykład w wersji demonstracyjnej. W panelu administracyjnym wystarczy tylko wpisać symbol drugiej waluty i ustalić prosty przelicznik cen np. 1 PLN = 0.28 EUR. Od tego momentu zamówienia można składać również w EURO.

  • automatyczny link do edycji

    W cenie 100 zł/netto opracujemy system który powala podczas przeglądania wyglądu sklepu lub towaru na szybkie przechodzenie do edycji przeglądanej strony lub przeglądanego produktu. Dwie ikony, które pojawią się po zalogowaniu do sklepu - umożliwią Państwu szybkie przejście z konkretnej strony lub konkretnego produktu do ich edycji lub ich szybkie skasowanie (bez konieczności każdorazowego wyszukiwania w panelu administracyjnym).

  • dodaj do ulubionych

    Modyfikacja, która pozwala nie tylko przeglądać towary w Państwa sklepie, ale też na tymczasowe ich dodawanie do ULUBIONYCH. Klient może w ten sposób zapisywać sobie interesujące go pozycje, potem je przeglądać i podjąć decyzje o wrzuceniu do koszyka. Modyfikacja w cenie 200 zł/netto wykorzystuje pamięć plików cookies (podobnie jak strona koszyk). Tutaj przykład działania (klikaj w serduczka),a potem można zapisane obejrzeć na stronie Obserwowane.

  • inne działanie koszyka

    Sklep standardowo, przy dodawaniu towaru do koszyka - zawsze otwiera domyślnie stronę KOSZYK i potem klient decyduje, czy przejść do formularza czy wrócić do zakupów. Możemy tak zmodyfikować działanie (200 zł/netto), aby przycisk KUP TERAZ automatycznie dodawał towar (bez wchodzenia na stronę KOSZYK) oraz otwierał specjalne okno z informacją. Tutaj przykład działania (aby sprawdzić prosimy spróbować dodać coś do koszyka) 

  • kalendarz na stronie

    Założenie kalendarza, to instalacja specjalnego skryptu www, który potrafi powiązać wybrane, wskazane strony, podstrony z Państwa serwisu jako aktywne odnośniki w terminarzu widocznym wszędzie, np. w bocznym menu lub w stopce. Taka opcja pozwala w panelu administracyjnym  wygodnie zaznaczać ważne daty kursów, wystaw, zaproszeń, promocji itp. Cena wdrożenia wynosi 400 zł/nettoOto przykład instalacji ...

  • okno z dedykacją

    Czasami istnieje potrzeba przyjęcia bardziej indywidualnego zamówienia w sklepie, np. biżuterii z grawerem lub prezentu z dedykacją. Aby umożliwić dopisanie do zakupu krótkiej notki, informacji, decyzji lub specyficznego wyboru - możemy w cenie 200 zł/netto zainstalować dodatkowe, specjalne "okno z dedykacją". Informacja tam wpisana jest przenoszona do formularza zakupu i odnotowywana w zamówieniu przy każdej pozycji.

  • promocja z odliczaniem czasu

    Rozbudowana wtyczka w cenie 400 zł/netto, która umożliwia oznaczenie wybranego towaru dynamicznym licznikiem czasu promocji. Wybrane w sklepie towary można czasowo przecenić, ustawiając w konfiguracji czas takiej cenowej promocji. W opisie towaru (oraz ewentualnie w bocznym menu) pojawi się wówczas animowany zegar odliczający czas do zakończenia takiej obniżki. Dla różnych przedmiotów można ustawiać różne okresy czasowe, a w opisie towaru pojawi się stara (przekreślona) i nowa cena. Po zakończeniu danej promocji licznik wyłącza się automatycznie.

  • różne jednostki sprzedaży

    Domyślnie sklep sprzedaje "na sztuki". W zależności od asortymentu w sklepie, może zdarzyć się sytuacja, że dobrze byłoby różnym produktom przypisać różne jednostki sprzedaży. Np. metr bieżący lub centymetry lub litry, paczki, zgrzewki, opakowania, palety itp. W cenie 200-400 zł/netto możemy opracować indywidualną obsługę różnych pojemności, wraz z przeliczaniem, ograniczeniem dla detalistów lub minimalną ilością przy zakupach hurtowych. 

  • maile z załącznikiem

    Wysyłając potwierdzenia zakupu, sklep standardowo korzysta z prostej fukcji obsługi formularzy serwera PHP ()mail. Jeśli notujecie problemy z dostarczaniem takiej poczty, jeśli Wasz serwer przestał obsługiwać tę fukcję, jeśli chcecie aby do listu automatycznie był dołączany załącznik (regulamin, formularz zwrotu, polityka prywatności, formularz reklamacji, itp) to w cenie 200 zł/netto możemy wdrożyć inny skrypt mailowy, który wiadomości sklepowe będzie wysyłał logując się bezpośrednio na Wasze indywidualne konto pocztowe (login, hasło).

  • zdjęcia produktów w administracji

    Modyfikacja w cenie 200 zł/netto, która po zalogowaniu, na liście produktów (w zakładce Produkty) umożliwa podejrzeć nie tylko wiersze w nazwą, ceną, numere ID - ale również miniaturkę zdjęcia każdego z towarów. Jest to przydatne szczegolnie jeśli sklep operuje podobnymi produktami, lub różnią się one tylko np. kolorem lub ich nazwy są skomplikowane (numer katalogowy), więc ich wyszukiwanie na liście z obrazkami będzie łatwiesze.

  • zdjęcia produktów w zamówieniach

    Na zlecenie kilku naszych klientów przebudowaliśmy panel administracyjny, aby w konkretnie wybranym zamówieniu administrator mógł podejrzeć nie tylko wszystkie dane, ale również miniatury zdjęcia tych zakupionych towarów. Jest to przydatne szczegolnie jeśli sklep operuje podobnymi produktami, lub róznią się one tylko np. kolorem lub ich nazwy są skomplikowane (numer katalogowy). Koszt modyfikacji: 200 zł/netto